پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 23:38 ::  نويسنده : مدیریت وبلاگ

 

 

 

 سومین عکس روز مربوط به قهرمانی تیم والیبال ایران در بازی های آسیایی است.



پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 23:27 ::  نويسنده : مدیریت وبلاگ

والیبال ایران با قهرمانی در آسیا فوتبال را هم شرمنده ی خودش کرد !

والیبالی که شاید هزینه هایی که در  آن میشود در مقایسه با فوتبال بسیار ناچیز باشد اما توانست کار بزرگی را انجام دهد ولی فوتبال با آن خرجهایی که در آن میشود جز دلزدگی و کثیفی چیز دیگری ندارد!

ما هم از طرف خودمان این قهرمانی بزرگ را به جامعه والیبال و تمام مردم ایران تبریک عرض میکنیم و امیدواریم که این تیم به المپیک 2012 را بیابد و باز هم مایه ی غرور این ملت شود.



پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 16:45 ::  نويسنده : مدیریت وبلاگ

دومین عکس روز مربط به اینترنت ملی است که قرار از چند وقت دیگر کارش را  آغاز کند!

هنوز معلوم نیست با این اینترنت میتوان صفحه ای را باز کرد یا خیر ولی هرچه است به خاطر اینکه نقل تمام محافل شده است به عنوان عکس روز این وبلاگ انتخاب می شود!



شورای شهر ما را باش ؛ شهردار و  بنا به دلایلی که مثلاًما نمیدونیم عوض کردن ؛ بعد ملت سؤال میکنند علت تغییر شهردار چیه؟ رئیس شورا هُل میشه میگه : حقوق درخواستی شهردار از ما ماهیانه 5 میلیون بوده که ما 4میلیون و850 هزار تومان بیشتر نتونستیم بهش بدیم بهمین خاطر ایشان استعفا داد ماهم پذیرفتیم !!!!!!!

حالا خداییش شما جای ما بودین علت برکناری شهردار و قبول میکردین!!!!!!



پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : مدیریت وبلاگ

یکی از سایت های ارزشی و اصولگرا که در شهر ما فعالیت میکند ادعای جالبی را مطرح کرده است با این تیتر : لارستانی ها با استقبال از دکتر بروجردی نشان دادند که همه در این شهر افکار اصول گرایی دارند!!

 به نظرمن ؛ نویسنده این مطلب خیلی بی اطلاع از شرایط و اوضاع شهر لارستان هستند که این مطلب را نوشته اند !
 برای اینکه ایشان را کمی آگاه بکنم  نکته ای  را متذکر میشوم :  مردم لارستان در شرایط حال حاضر اصلا" برایشان مطرح نیست که نماینده انتخابیشان اصولگرا باشد یا اصلاح طلب , آنها بدنبال نماینده ایی هستند که بتواند برای شهرشان مفید باشد و آرزوی بزرگ مردم که همان استان شدن است راجامع عمل بپوشاند اگر هم میبینید که در آن وقت از دکتر بروجردی حمایت شد دلیلی بر این نبود که مردم به خاطر اینکه ایشان اصول گرا هستند از ایشان حمایت کردند بلکه دیدند ایشان قدرت بالایی در مجلس دارند و میتوانند در ارتقا لارستان بسیار مفید باشند اگر همین مردم روزی حس کنند مثلا" سید محمد خاتمی هم میتواند برای شهرشان مفید باشد بی شک از او هم حمایت میکنند.

  پس نویسنده محترم بی دلیل مردم لارستان را به این جناح وآن جناح منتسب نکن !

 چون مردم لارستان فقط یک چیز از نماینده شهرشان میخواهند آنهم ارتقای لارستان به استان همین حال خواه نماینده اشان اصولگرا باشد یا اصلاح طلب!

 پس قبل از نوشتن مطالب کمی مسائل را تحلیل کنید بد نیست!

 

 



پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 15:37 ::  نويسنده : مدیریت وبلاگ

همه ی دنیا اینترنت را وسیله ای برای ارتباط در دهکده ی جهانی میدانند اما مسؤلین  کشور ما قراراست برای خود یک دهکده ی تنها بسازند و نام آن را  اینترنت ملی بگذارند!!!! و ایرانیها را در آن زندانی کنند !!!! علت اختلال در اینترنت کشور هم دراین چند روزه تست کردن اینترنت ملی بوده ! (خداحافظ دهکده ی جهانی )



همیشه برایم سؤال بود که چرا بانوان در تمام رشته ها ورزشی میتوانند در ورزشگاه حاضر شوند به غیر از فوتبال ؟ مگر تماشاچیه فوتبال با این رشته ها فرق دارد نکند در ورزشگاهای والیبال و هندبال و بسکتبال و...... مردم میفهمند نباید فحش ندهند ولی وقتی وارد ورزشگاه فوتبال میشوند نمیفهمند نباید فحش بدهند؟ شاید پوشش لباس فوتبال با سایر پوشش ورزش های دیگر نامناسب تر است ؟ اما نه لباس بسکتبال که آستین حلقه ایست وپوشش  بدتری دارد! پس به راستی علت اتخاذ سیاست یک بام و دوهوا در قبال ورود بانوان به ورزشگاه چیست؟!!!!!


در ضمن راه یابی تیم ملی والیبال ایران و به فینال را تبریک عرض میکنم .

به امید قهرمانی این تیم که واقعاً حقشه و به امید آزادی کامل ورود بانوان به ورزشگاه ها!

این هم عکس حضورپرشور بانوان در ورزشگاه آزادی برای دیدار والیبال ایران وکره جنوبی

ورود زنان به ورزشگاه



پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 15:32 ::  نويسنده : مدیریت وبلاگ

اولین چهره روز کسی نیست جز آقای خاوری مدیر مستعفی بانک ملی که بعد از اختلاس بزرگ امروز خبر رسید که به کانادا فرار کردند !!!!! دمت گرم آقای خاوری تبریک عرض میکنم امیدوارم با پولهای ملت بیچاره در کانادا بهتون حسابی  خوش بگذره جای ما رو هم اونجا حسابی خالی کنید !!!!



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

welcome
درباره وبلاگ

سلام محتوای این وبلاگ بیشتر نگاه انتقادی به موضاعات جامعه از جمله موضوعات مشکلات شهرهای کشور؛ ورزش مخصوصاً فوتبال و قربونش برم سیاست که پر از سوژه برای انتقاد است! امیدواریم این انتقادها به کسی بر نخوره اما اگه خورد دیگه خورده کاریش هم نمیشه کرد پس بهتره جنبتون و ببرین بالا!!!! با تشکر گروه نویسندگان دیالوگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان wellcom و آدرس dialog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 46994
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1