یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, :: 10:50 ::  نويسنده : fazel

یکی بود یکی نبود . این داستان زندگی ماست . همیشه همین بوده . یکی بود یکی نبود . در اذهان شرقی مان نمی گنجد با هم بودن . با هم ساختن . برای بودن یکی ، باید دیگری نباشد. هیچ قصه گویی نیست که داستانش این گونه آغاز شود ، که یکی بود ، دیگری هم بود . همه با هم بودند . و ما اسیر این قصه کهن ، برای بودن یکی ، یکی را نیست می کنیم . از دارایی ، از آبرو ، از هستی . انگار که بودنمان وابسته نبودن دیگریست . هیچ کس نمیداند ، جز ما . هیچ کس نمی فهمد جز ما . و آن کس که نمی داند و نمی فهمد ، ارزشی ندارد ، حتی برای زیستن . و این هنری است که آن را خوب آموخته ایم “هنر نبودن دیگری”! 



شنبه 28 آبان 1390برچسب:, :: 19:49 ::  نويسنده : fazel

آقای استیلی دست پیش گرفته ایی که پس نیفتی ! اگر خودخواهی و پول پرستی را کنار میگذاشتی و خودت استعفا میدادی هم حرمت تو حفظ میشد هم شاید وضع پرسپولیس سرو سامانی میگرفت ! 



صحبت نو لارستان نوشت:

احمد نوبخت - پدر شهید سیروس نوبخت و از پیشکسوتان ورزش لار است. با او گفت و گویی کردیم که در زیر می آید:
 

اینجانب احمد نوبخت ،پدر شهید سیروس نوبخت ،مدیر عامل شرکت ساغر و یکی از پیشکسوتان ورزش لارستان هستم . در دیداری که با آقای کوزه گری رییس فدراسیون هندبال کشور داشتم،موفق شدم مجوز مدیریت هندبال لارستان را بگیرم.

*هدف شما از اینکه به سمت هندبال لارستان آمدید چه بود؟

هدف من کمک به ورزش لارستان و افتخار آفرینی برای این شهرستان است که بزرگترین آرزوی مردم ،رفتن تیم هندبال لارستان به لیگ برتر کشور می باشد.

*آقای نوبخت در صورت نتیجه گیری تیم هندبال ورفتن به لیگ برتر،با توجه به چند برابر شدن هزینه ها،باز هم از این تیم حمایت می کنید؟

بله.با توجه به صحبتی که با آقای خوش لقا و شجاع صورت گرفته در صورت حضور در لیگ برتر به صورت جدی تری از این تیم حمایت می کنم.

*آیا فرد خاصی باعث شد که شما به هندبال لارستان بیایید؟

من به علت دوستی که با پدر آقای شجاع و پدربزرگ آقای خوش لقا داشتم و به درخواست آقای ابراهیم خوش لقا مبنی بر کمک به این تیم و حضور قدرتمند در بازی ها به این تیم رفتم.

*آیا با تربیت بدنی لارستان هم در ارتباط هستید؟

بله.تربیت بدنی لار هم تلاش زیادی برای این تیم می کند ولی کمک مالی که من به این تیم می کنم مربوط به بازیکنان است و مستقیم به آنان پرداخت می شود.در ضمن قرار است تربیت بدنی هم 30 درصد از هزینه های تیم را تامین کند که شامل تهیه سالن و غیره است.

*چرا در دوره های قبلی این حمایت را از هندبال لار نکردید؟

در دوره های قبل بنده با مسولین تیم صحبت کردم و قرار بود به درخواست آن ها به این تیم کمک کنم ولی بعضی از افراد و مسولین از قبیل مربی تیم شهرداری و مسولین تربیت بدنی با بنده همکاری نکردند و مشکلاتی پیش آمد که باعث ناراحتی من شد و من از این کار صرف نظر کردم.از آنجایی که فرزند شهید من دروازه بان تیم فوتبال بود بعد از این قضیه تصمیم گرفتم زمین فوتبال بسازم ولی مسولین با من مخالفت کردند.در ضمن این تیم به نام تیم هندبال شهید سیروس نوبخت در تربیت بدنی ثبت شده است اما هیچ نامی از این شهید والامقام برده نمی شود.

*حمایت شما بعد از این چگونه است؟

بنده پارسال بیش از 3 میلیون تومان به این تیم کمک کرده ام و امسال نیز بیش از 10 میلیون تومان ،به این تیم کمک خواهم کرد.اگر این تیم به لیگ برتر برود بنده خوابگاهی که بصورت ویلایی در حال ساختن است را در اختیار این تیم قرار می دهم و این تیم را بصورت خصوصی در اختیار می گیرم.

*چه درخواستی از تربیت بدنی و مسولین شهر دارید؟

اینکه از تیم لار که در یک قدمی لیگ برتر است بیشتر حمایت شود و هنگام مسابقات هتدبال، مسابقات دیگری در سطح شهر برگزار نشود مثل بازی با نجف آباد که همزمان با مسابقات اسب سواری بود. و نکته پایانی اینکه: تنها به من متکی نشوند.تمام ارگان ها اعم از فرمانداری و شهرداری و تربیت بدنی از این تیم حمایت کنند تا نام لارستان همیشه بدرخشد.

 



پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:, :: 10:14 ::  نويسنده : fazel

تابناک نوشت:
يک‌شنبه شب، محسن يگانه روي سن سالن برج ميلاد وقتي که مي‌خواست ميهمان ويژه کنسرت خود را به حاضرين معرفي کند اتفاق ناخوشايندي رخ داد. يگانه با جملاتي مثل «ستاره هميشگي فوتبال» و «بازيکن هميشه بزرگ» در حال معرفي اسطوره فوتبال ايران بود که يک لحظه مکث کوتاهي کرد تا پس از آن علي دايي را صدا بزند.
در هنگام همين مکث کوتاه يکي از حاضران در کنسرت با صداي بلند گفت: «ول کن اين فوتباليست‌ها رو. آخرش همه ميشن شيث و نصرتي! خود تو عشقه!» عجيب آنکه عده‌اي از حاضران هم شروع به تشويق اين فرد کردند.
محسن يگانه هم که مديريت سالن را از دست داده بود براي لحظاتي توانايي هيچ کلامي را نداشت. او انگشتش را مقابل دهانش قرار داد و از آن فرد خواست که سکوت کند! در اين لحظه علي دايي هم که به همراه همسرش در سالن حضور داشت به نشانه تاسف سرش را تکان داد!
ثانيه‌هايي بعد بقيه حاضران در سالن با تشويق شديد دايي سعي کردند که اين بي‌احترامي را از دل او در بياورند و دايي پس از ديدن واکنش مثبت و استقبال مردم به احترام علاقه‌مندانش بلند شد و براي همه دست تکان داد. علي دايي در زمان مربيگري‌اش در پرسپوليس دو بار به دلايل غيرفني شيث رضايي را از تيم اخراج کرده بود.
 



چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:, :: 16:26 ::  نويسنده : fazel

 قرار بود برای استادمون از درسهایی که داده بود خودمون سوال چهار جوابی طراحی کنیم و به استاد بدیم و اون هم از سوالایی که خودمون در آورده بودیم یک کوئیز از ما بگیره !

اما باحالترین سوالات دانشجویان عبارت بودند از این سوالات:

1) در جنگ مشترک ایران و انگلیس علیه عثمانی کدام کشور به پیروزی رسید ؟

1)ایران 2) انگلیس3) هیچکدام 4)انگلیس و عثمانی!!!!!!!!!!!!

2) قرار داد صلح بین ایران و عثمانی دارای چند بند بود؟

1)دو بند 2)سه بند 3)چهار بند4)شش بند  (جواب صحیح 5 بند )!!!!!!!!!!

3)شاه عباس در چند سالگی به پادشاهی رسید؟

1)180سالگی 2)1800سالگی 3)18000 4)18 سالگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4)ماریتزر همسر کدام پادشاه فرانسه بود؟

1)لویی14  2) حسین علی بیگ    3) شاه عباس  4)نادر شاه!!!!!!

5) دلیل اینکه نادرشاه فرزند خود را کور کرد چه بود؟

1) تهمت درباریان  2)اختلاس 3) دزدی از بیت المال 4) تجاوز به عنف!!!!!!!!



سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, :: 21:59 ::  نويسنده : fazel

مثلا" امروز بزرگترین عید شیعه ها بود اما صدا وسیما از صبح تا شب آخوند پخش کرد بعد میگن چرا مردم ماهواره نگاه میکنید مرده شور خودشون و ببره و جشن گرفتنشون حالا اگه سالروز شهادت بود اینجور برنامه رو غمناک برگزار میکردن که اگه کسی ندونه فکر میکنه بابای ضرغامی مرده !



سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : fazel

 

 

عید غدیر خم 

 

برتمام شیعیان جهان

مبارک 



سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, :: 14:21 ::  نويسنده : fazel

جنگ , خشونت ,کشتن ؛مردن واژه ی اینروزهای جهان ! چرا دیگر کسی از صلح صحبت نمیکند؟

حتی از صلحی خیالی ! 

چرا اینقدر از واژه جنگ و کشتن صحبت میشود مثل اینکه دیگر کسی امید به صلح ندارد آیا جنگ و کشتن تنها راه حلیست که به فکر سردمداران جهانیان میرسد ؟

پس اگر این طور است بسیار احمقند !



وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک بر خلاف قول قبلی به فرودگاه نرفتند.

به گزارش خبرآنلاین؛ درحالی که اعلام شده بود برای استقبال از قهرمانان وزنه برداری ، هم وزیر ورزش و هم رئیس کمیته ملی المپیک به فرودگاه می روند اما وقتی ساعت 4 بامداد سه شنبه کاروان افتخارآفرین وزنه برداری در میان استقبال پرشپور مردم وارد فرودگاه امام خمینی شد ، این دو در فرودگاه حضور نداشتند و اعلام شد افشارزاده و رسولی نژاد به نمایندگی از دو رئیس به فرودگاه رفته اند. شاید دیری وقت پرواز باعث شده تا این دو خواب مانده باشند.

به جای این دو اما استاندار مازندران در فرودگاه بود و حتی برای لحظه ای از بهداد سلیمی جدا نشد و همه جا کنار او بود . حتی بیشتر از همسر و پدر بهداد.

نکته جالب توجه ، حضور مردم در کنار خانواده های ورزشکاران بود برای استقبال از افتخارآفرینان وزنه برداری کشور.
 



سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : fazel

چه شده کسانی که دم از سیاست در فوتبال می زدند ، لال شده اند؟ خبرنگارانمان را راه ندادند ، پرچممان را آتش زدند ، هنگام پخش سرود ملی کشورمان آواز خواندند و رقصیدند ، پرچم عربستان به استادیوم بردند و ... دیگر باید چه می کردند که نکردند؟! 

 

عکس1

عکس 2

این افتخار آنهاییست که همچنان از عربهای خر بحرین حمایت میکنند!



دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, :: 1:15 ::  نويسنده : fazel

تبریک به بهداد سلیمی  دلاور مرد ایران برای زدن رکورد یکضرب  جهان ! دمت گرم داداش به امید زدن رکورد دوضرب جهان.



رکورد وزنه برداری سنگین وزن جهان توسط بهداد سلیمی با 214 کیلوگرم دریک ضرب شکسته شد. به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از پاریس، بهداد سلیمی در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان در حرکت سوم خود وزنهٔ ۲۱۴ کیلوگرم را بالای سر برد و رکورد پیشین را که با ۲۱۳ کیلوگرم در اختیار رضازاده بود، ترقی بخشید. سلیمی در نوبت‌ اول وزنهٔ ۲۰۱ کیلوگرم را بالای سر برد و با توجه به کنار رفتن سایر رقبا طلایش را قطعی کرد. در نوبت دوم سلیمی وزنهٔ ۲۰۹ را بالای سر برد و در حرکت سوم برای شکستن رکورد جهان اقدام کرد و توانست وزنهٔ ۲۱۴ کیلوگرمی را بالای سر ببرد. سجاد انوشیروانی در این وزن مدال برنز گرفت.با کسب ۲ مدال فوق سنگین وزنه برداری، ایران برای نخستین بار سوم جهان شد. 



یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, :: 22:54 ::  نويسنده : fazel

در حالي كه احمد رضايي (پسر محسن رضایی) در هتل گلورياي دبي در طبقه 18 اتاق 23 اقامت داشته به طرز مشكوكي در گذشته است . 



نماینده دسته 85 کیلوگرم کشورمان با مجموع 382 کیلوگرم به عنوان قهرمانی هفتاد و نهمین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان دست یافت.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین؛ دیدار دسته 85 کیلوگرم رقابتهای جهانی پاریس دقایقی پیش با قهرمانی کیانوش رستمی نماینده شایسته کشورمان به پایان رسید.
رستمی که در یکضرب با مهار وزنه 173 کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود ، در دو ضرب هم توانست با بالای سر بردن وزنه 209 کیلوگرمی ضمن کسب مدال طلای دوضرب به مدال طلای مجموع هم دست یابد.
او در اولین حرکت دوضرب وزنه 209 کیلوگرمی را مهار کرد و با مهار همین وزنه مدال طلای خود را قطعی کرد. و در دو حرکت بعدی دوضرب برای شکستن رکورد جهان به مصاف وزنه 219 کیلوگرمی رفت که نتوانست به این مهم دست یابد و با همان رکورد 209 کیلوگرمی و مدال طلا کار خود را به اتمام رساند.
در این دسته نماینده فرانسه با مجموع 378 کیلوگرم دوم شد و وزنه بردار لسهتان هم با مجموع 376 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. بعد از شاهین نصیری نیا ، این دومین طلای ایران در وزن 85 کیلوگرم.
 



هواپیمای ایران ایر که قرار بود ساعت 13:10 به وقت کوآلامپور به مقصد تهران حرکت کند در فرودگاه کوآلامپور زمین گیر شد.

به گزارش خبرآنلاین، چند دقیقه پیش از پرواز و زمانی که مسافران در هواپیما نشسته و منتظر پرواز بودند، ناگهان یکی از مسافران متوجه نشت مشهود بنزین از یکی از بال های هواپیما می شود و این مساله را با ناباوری به مهمانداران منتقل می کند، مهمانداران با دیدن این وضعیت، خلبان را در جریان می گذارند و با تایید صحت این مشکل، پرواز لغو می شود و تا لحظه تنظیم این خبر( ساعت 16 به وقت کوآلالامپور - 11:30 به وقت تهران) همچنان مسافران در هواپیما در انتظار پرواز نشسته اند و خلبان و مسوولان پرواز هم از دادن هرگونه پاسخ و توضیح خودداری می کند.

اینکه چنین نقص فنی مشهودی که می توانست پرواز 841 ایران ایر را با فاجعه ای بزرگ رو به رو کند چگونه از چشم مهندسان فنی پرواز دور مانده است و چگونه یک مسافر این نقص را لحظاتی پیش از پرواز کشف کرد، سوالات بی جوابی است که مسلما مسوولان ایران ایر به راحتی نخواند توانست پاسخگوی آن باشند.

این پرواز پس از سه ساعت تاخیر در ساعت 12 به وقت تهران ( 16:30 به وقت محلی) کوآلالامپور را به مقصد تهران ترک کرد.
 



دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 8:45 ::  نويسنده : fazel

از شب گذشته سیدعلیرضا صدر فرزند سیدشهاب​الدین صدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مفقود شده است. براساس برخی شنیده ها سیدعلیرضا صدر فرزند شهاب الدین صدر نایب رییس مجلس شورای اسلامی ربوده شده است. خانواده دکتر صدر در گفت و گو با خبر آنلاین خبر ربایش وی را تایید نکردند اما گفتند که از شب گذشته هیچ گونه تماسی با فرزندشان نداشته اند. گفتنی است منابع قضایی و انتظامی هم خبر بازداشت وی را تایید نکرده اند. علیرضا صدر پزشک است.وی متاهل و دارای یک فرزند است. 



مدارک ثبتی دولت کانادا نشان می دهد که محمود خاوری یک هفته پس از این که به کانادا گریخته خاته 3 ملیون دلاری را به قیمت دو دلار به دخترش پرندیس خاوری منتقل کرده است. (پرندیس خاوری همان خانمی است که خبرنگار بی بی سی فارسی رو از حیاط خانه بیرون کرده و حاضر به پاسخگویی نبود). قابل ذکر است که وام بانکی اين ملک پيش از فروش به طور کامل توسط خاوری و همسرش پرداخت شده است. مبلغ اين وام يک و نيم ميليون دلار بوده است. همچنین یک منزل 660 هزار دلاریه دیگر هم به اسم حاجیه خانوم بانوی محترمه و مکرمه ماندانا خليلی شورينی همسر آقای خاوری هست. 



جمعه 13 آبان 1390برچسب:, :: 10:5 ::  نويسنده : fazel

نمیدانم چرا وقتی حکمی که رویانیان ساعتی پیش در برنامه ی ورزش و مردم در ارتباط با نصرتی و شیث رضایی اعلام کرد بدجوری دلم گرفت .! خواستم بگم حکم خیلی سنگینه اما دیدم جرم هم خیلی سنگینه !خواستم بگم اشتباه کردند یه اینبار ببخشنشون دیدم  آخه شیث باراولش نبوده که بخوان باز ببخشنش!

 اماهرچی هست این حکم مخصوصاً برای شیث خیلی سنگینه و به قول پروین ممکنه یه اکبر محمدی دیگه  با دست خودمون درست کنیم البته با شناختی که از شیث داریم بعید هم نیست!

 واقعاً نمیدونم اما کاش حکمی داده بشه که لااقل بعدها خودمون پشیمون از دادنش ندونیم !



پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 22:6 ::  نويسنده : fazel

 من تو زندگی هیچی یاد نگرفته باشم این و یاد گرفتم که اگر در زندگیت آبروی کسی و بردی مطمئن باش خدا بدتر آبروت ومیبره ! مطمئن باش !

دست اندرکاران اخبار 20:30 مواظب عاقبت کارهاتون باشین چون خدا جای حق نشسته!

چقدر با ندونم کاری هامون عده ایی و به خاطر ندونم کاری هاشون نابود کردیم در حالی که میدونستیم بهتر برخورد کنیم؛ اما درس عبرت نگرفتیم! هنوز قضیه زهرا امیر ابراهیمی و یادمون نرفته که چطور دختر بیچاره رو برای اینکه  یه چند وقتی تیتر روزنامه هامون جنجالی بشه یا به امیال نفسانیمون برسیم از زندگی ساقط کردیم وحال نوبت این دو بازیکنه ؟!



پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 21:19 ::  نويسنده : fazel

به سلامتی‌ اون دختری که وقتی‌ تو خیابون یه لکسوز واسش بوق میزنه بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه 730 هم
داشته باشی‌... چرخ پراید عشقمم نیستی!!!

به سلامتی همه ی اونایی که مارو همین جوری که هستیم دوس دارن وگرنه بهتر از ما رو که همه دوس دارن….

آمریکایی ها تو فکر اینن که کی برن مریخ... ما ایرانی ها نهایت فکرمون اینه که کی بریم تایلند !
سلامتی ماایرانیا

سلامتی پاک کن که به خاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک میکنه….

یکی از ترس ناک ترین جملات دوران مدرسه ،این بود که :
"یه برگه از کیفتون بیارید بیرون"
به سلامتیه بچه مدرسه ای ها

بسلامتی بی ارزش ترین پول دنیا "تومن" چون هم تو هستی توش، هم من

به سلامتی اونایی که اگه صد لایه ایزوگامشون هم بکنن بازم معرفت ازشون چیکه میکنه...

سلامتي اونايي كه دوسشون داريم و نميفهمن ... آخرشم دق ميدن مارو

صلامتی همه کلاس اولی ها که تازه امسال یاد میگیرن سلامتی درسته نه صلامتی!

به سلامتی مهره های تخته نرد که تا وقتی رفیقشون تو حبس حریف به احترامش بازی نمی کن....

سلامتیه دوست نازنینی که گفت: قبر منو خیلی بزرگ بسازین.... چون یه دنیا ارزو با خودم به گور میبرم.....!

 به سلامتی کسی که بهش زنگ میزنی.....خوابه....ولی واسه این که دلت رو نشکنه میگه:خوب شد زنگ زدی....باید بیدار میشدم.

به سلامتي آر دي...نه به خاطر موتور پيکانش.... به خاطره اينکه تو حسرت پژو ِ ...!

سلامتی پسر بچه های قدیم که پشت لبشونو با ذغال سیاه می کردن که شبیه باباهاشون شن.نه مث جوونای امروز ابروهاشونو نازک می کنن که شبیه ماماناشون شن.

به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره....
 



یک بیمار ظهردیروزدر حوالی خیابان شریعتی، خیابان یخچال از سوی عوامل بیمارستان شهید مطهری رها سازی شد و اورژانس نیز به این بیمار رها شده خدمات لازم را ارائه نکرد. محسن قربانی که بر اثر سوختگی در سوم آبان ماه به بیمارستان شهید مطهری منتقل شده بود، ظهر امروز در یکی از خیابان های تهران رها سازی شد. بر اساس این گزارش، بیمار مذکور که بر اثر آتش گرفتن بخاری منزلش در حوالی تجریش دچار سوختگی شده بود به بیمارستان شهید مطهری منتقل شد ولی با توجه به سوختگی مادرش و انتقال او به شهرستان، کسی را در خانه مخروبه اش نداشت. این بیمار ظهر امروز در حوالی خیابان شریعتی، خیابان یخچال از سوی عوامل بیمارستان شهید مطهری رها سازی شد و اورژانس نیز به این بیمار رها شده خدمات لازم را ارائه نکرد. 



سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, :: 16:31 ::  نويسنده : fazel

عکس 



نمیخواهم از حرکات ناشایسته ی  محمد نصرتی و شیث رضایی  دفاع کنم اما واقعا" این کاری که  این دو انجام داده اند آیا از کار های بازیکن های شاهین و بازیکن ابومسلم بدتر و قبیح تر  بود؟ چرا برای این بازیکن ها احکام به این سختی صادر نشد؟  من مخالف این نیستم که نباید جریمه ها را برایشان سنگین نمیبستند  اتفاقا" معتقدم که باید جریمه ها برای جرم های اینچنینی شدید باشد اما مخالف تصمیم های دو گانه هستم ! برای یک تیم در حد ثبت در پرونده و برای دیگری مادام العمرممنوعیت رأی داده شود! اما احساس میکنم پشت پرده ی این ماجرا از حکایت نابودی پرسپولیس آب میخورد ! به راستی چه لزومی داشت که این خبر رسانه ایی شود جز آنکه همین خبرنگار 20:30 در زمان حبیب کاشانی توسط لیدرها تهدید شده بود و کینه ایی عمیق از پرسپولیس به دل داشت و همینطور علیپور و تاج که مشخص است که دلشان میخواهد سر به تن پرسپولیس نباشد وحال که میدانند پرسپولیس نیاز به آرامش دارد با این اتفاق سعی در اجرای سناریویی که سالها منتظر بهانه ایی برای اجرایش بودند توسط شیث و نصرتی به راحتی در اختیارشان گذاشته شد !



یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, :: 19:24 ::  نويسنده : fazel

تآسف 



هواپيماي بويينگ 727 هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران درمسير مسكو-تهران درهنگام فرودبا وجود باز نشدن ارابه جلوي هواپيما ،با مهارت خلبان (كاپيتان هوشنگ شهبازي) به سلامت به زمين نسشت. هواپيماي پرواز 742 مسكو-تهران قراربود درساعت 15:20 درفرودگاه امام فرود آيد كه خلبان هنگام باز كردن ارابه هاي فرود، متوجه مشكل در چرخ جلوي هواپيما شد و علي رغم اجراي دستور المعل هاي مربوطه چرخ باز نگرديد .لذا براساس رعايت ايمني بلافاصله مشكل به مسوولان اعلام مي گردد.سرانجام هواپيما با مهيا شدن شرايط فرود در فرودگاه مهرآباد تهران وهمكاري مسوولان فرودگاه ،با تسلط وتبحر خلبان ، درساعت 16:00 به سلامت درباند فرودگاه مهرآباد فرود آمد. اين هواپيماداراي 94 مسافرو 19 خدمه پرواز بوده كه همگي بعد از فرود ،هواپيما را به سلامت ترك نمودند. 



سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, :: 19:14 ::  نويسنده : fazel

گاهی در میان کامنت‌ها هم می‌شود به سوژه رسید. هموطن خوش‌ذوقی برای یکی از اخبار مربوط به کشته شدن قذافی کامنتی قریب به این مضمون گذاشته بود که: قذافی رو بی‌خیال، محافظاش چی شدن؟
همین ماجرا من را به فکر انداخت تا سیاهه‌ای از گمشدگان تهیه کنم:
***
تعدادی از محافظان قذافی که همگی زنان جوان بودند گم شده‌‌اند. از یابندگان تقاضا می‌شود شماره تلفن ما را به آنها بدهند تا همگی از نگرانی در بیاییم.
(گروهی از انقلابیون جوان و مجرد لیبی)
***
یک عدد لیست مهم و گره‌گشای انتخاباتی حاوی اسامی «مفسدان اقتصادی» که در جیب کاپشن رئیس جمهور بوده، گم شده. از یابنده تقاضا می‌شود تا پیش از انتخابات مهم مجلس آن را بیاورد و مژدگانی کلان دریافت کند.
(صادق محصولی؛ سرمایه‌گذار و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری)
***
مادر اینجانب سال‌هاست که گم شده. لطفاً پیدایش کنید.
(هاچ، زنبور عسل)
***
شخصی موسوم به «بن‌لادن» از دوستان و بستگان سببی اینجانب مفقود شده است.
(جرج دبلیو بوش)
***
مجسمه‌های اینجانبان گم شده است. آخه چرا؟
(شهریار، صنیع‌خاتم، ستارخان، باقرخان، مادر و فرزند و …)
***
مبلغ ۳۰۰۰ میلیارد تومان پیدا شده. صاحب آن با ارائه نشانی می‌تواند پولش را دریافت کند.
(گروه امیر منصورآریا)
***
مدتی است که از پرونده بنده خبری نیست. از یابنده تقاضا می‌شود آن را گم وگور کند. با تشکر.
(شهرام جزایری)
***
حلقه اینجانب گم شده. آبرویم در خطر است. از یابنده تقاضا می‌کنم آن را به همه نشان بدهد تا آبروی یک نامسلمان حفظ شود.
(چارلز داروین)
***
قاتل اینجانب مفقود است. لطفاً پیدایش کنید. به یابنده عوض مژدگانی، ضربه نهایی استاد را یاد می‌دهم.
(بروس‌لی)
***
نورِ جان در ظلمت آباد بدن گم کرده‌ام
آه از این یوسف که من در پیرهن گم کرده‌ام
(بیدل دهلوی)
***
برادر اینجانب موسوم به «نمکی» که دارای اختلال حواس می‌باشد و شباهت زیادی نیز به آقای «مهدی فخیم‌زاده» دارد، گم شده است. به یابنده یک CD فیلم «مسافران مهتاب» تقدیم می‌شود.
(سلیمان برادر جویای کار «نمکی»)
***
قاتل کندی گم شده. به یک قاتل نیازمندیم.
(کاخ سفید)
***
حقیقت گم‌ شده است. از یابنده تقاضا دارم آن را حفظ کند.


 



سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : fazel

اگر بتوانیم  بانک خصوصی در شهر لار  با نام لارستان بزرگ دایر کنیم میتوانیم قدم بسیار بزرگی را برای آبادانی شهرمان برداریم .

همه به خوبی میدانیم که لارستانی ها به شهرشان چقدر تعصب دارند  همانطور هم میدانیم که به حمدلله وضعیت مالی لارستانی های بزرگ خوب است پس اگر ما بتوانیم مجوز یک بانک خصوصی را در لارستان اخذ کنیم مور استقبال اکثر مردم این خطه  قرار خواهد گرفت  و میتوان سرمایه  اولیه بانک را تهیه کرد!

نباید گذاشت سرمایه  این بانک به هیچ عنوان در شهر دیگری  مورد استفاده قرار گیرد  و صرفا" پولهای آن برای خود لارستان بزرگ خرج بشود . 

مثلا" اگر یک لارستانی برای ایجاد اشتغال یا هر کار دیگر  وامی میخواهد به شرطی این وام از این بانک به او تعلق خواهد گرفت که فقط در این خطه  سرمایه گذاری کند  و برای لارستان مثمر ثمرباشد. 

ایجاد این بانک چندین حسن دارد :

1) جوان لارستانی زودتر از دیگر جوانان ایرانی میتواند برای مشکلش به وام برسد .

2)درصورت ایجاد بانک : شاهد کارافرینی  زیادی در خطه لارستان بزرگ خواهیم بود .

3) این بانک میتواند عد از اشباع خود لار به دیگر با دیگر بانکهای کشور همکاری کند و حتیودر طرحها ی بزرگ کشور شرکت کند .

4) به دلیل ارتباط خوب لارستانی ها با کشورهای حوزه خلیج فارس این بانک میتواند در شهر هایی همچون دبی و کشورهای قطر و کویت هم شعبه ایی داشته باشد تا از پولهای  لارستانی های مقیم و حتی سرمایه دارهای عرب هم برای پیشرفت لارستان استفاده شود .

5)به کمک طرحهای نیمه تمام شهرداری وحتی دولت آمده که اینکار هم برای سرمایه گذاران سود خواهد داشت وهم به پیشرفت هرچه سریعتر طرحها؛ در لارستان کمک خواهد کرد !

6)و........... که میتوان با استفاده از این بانک ؛شهر خود را از لحاظ مالی تأمین کرد و هیچگونه نیازی حتی به کمک های پولی دولت نداشته باشد  وحتی در صورت همکاری تمامی لارستانی های با غیرت با استفاده از این بانک شاید لارستان به قطب اول از تمامی لحاظ  تبدیل شود .

شاید این بانک بتواند استارت تبدیل لارستان به عنوان  عروس شهرهای جهان باشد شما این طور فکر نمیکنید ؟.

لازم به ذکر است که هیئت موسسان بانک هم باید طبق اساسنامه ای باشد که مردم هم بتوانند در آن نظارت داشته باشند که این موضوع هم به موقع آن بحث خواهد شد.

مشکلات این طرح را مطرح کنید تا این طرح بتوان به شکل اجرایی در بیاید.

به امید لارستانی سرفراز و آباد 



سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, :: 13:43 ::  نويسنده : fazel

ایسنا نوشت:
مردی با تصور داشتن ارتباط نامشروع، همسر دانشجوی خود را با ضربات متعدد چاقو در کلاس درس و در حضور استاد و دانشجویان زخمی و روانه بیمارستان کرد.
‌دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اعلام این خبر افزود: فردی با هویت «محمد» با ورود به یکی از کلاس‌های درس آموزشکده «سما» وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، همسر دانشجوی خود را با هویت «فاطمه» با ضربات متعدد چاقو، زخمی و در حالی که قصد فرار داشته، توسط دانشجویان محاصره و بعد از خودزنی دستگیر می‌شود.
یدالله موحّد افزود: حسب اعلام پزشکان، فاطمه به علت اصابت چاقو به نخاع از ناحیه دو پا فلج شده و به علت جراحات وارده در کما به سر می برد. وی یادآور شد: «فاطمه» قبل از رفتن به کما از عقد چهارماهه خود با «محمد» خبرداده و گفته که دو ماه است به علت اختلافات پیش آمده قصد جدایی از او را داشته است.
دادستان کرمان از ارجاع پرونده به شعبه هفتم بازپرسی خبرداد و گفت: «محمد» به اتهام ایراد جرح عمدی با چاقو و اخلال در نظم دانشگاه از طریق جنجال و هیاهو با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است. موحد خاطر نشان کرد: متهم نیز دانشجو است و ارتباط و زندگی مشترک نیز در دوران دانشجویی آغاز شده است.
 



welcome
درباره وبلاگ

سلام محتوای این وبلاگ بیشتر نگاه انتقادی به موضاعات جامعه از جمله موضوعات مشکلات شهرهای کشور؛ ورزش مخصوصاً فوتبال و قربونش برم سیاست که پر از سوژه برای انتقاد است! امیدواریم این انتقادها به کسی بر نخوره اما اگه خورد دیگه خورده کاریش هم نمیشه کرد پس بهتره جنبتون و ببرین بالا!!!! با تشکر گروه نویسندگان دیالوگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان wellcom و آدرس dialog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 47007
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1