بازهم افتخاری دیگر در ورزشی به غیر از فوتبال؛اینبار وزنه برداری وکیانوش رستمی
 

نماینده دسته 85 کیلوگرم کشورمان با مجموع 382 کیلوگرم به عنوان قهرمانی هفتاد و نهمین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان دست یافت.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین؛ دیدار دسته 85 کیلوگرم رقابتهای جهانی پاریس دقایقی پیش با قهرمانی کیانوش رستمی نماینده شایسته کشورمان به پایان رسید.
رستمی که در یکضرب با مهار وزنه 173 کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود ، در دو ضرب هم توانست با بالای سر بردن وزنه 209 کیلوگرمی ضمن کسب مدال طلای دوضرب به مدال طلای مجموع هم دست یابد.
او در اولین حرکت دوضرب وزنه 209 کیلوگرمی را مهار کرد و با مهار همین وزنه مدال طلای خود را قطعی کرد. و در دو حرکت بعدی دوضرب برای شکستن رکورد جهان به مصاف وزنه 219 کیلوگرمی رفت که نتوانست به این مهم دست یابد و با همان رکورد 209 کیلوگرمی و مدال طلا کار خود را به اتمام رساند.
در این دسته نماینده فرانسه با مجموع 378 کیلوگرم دوم شد و وزنه بردار لسهتان هم با مجموع 376 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. بعد از شاهین نصیری نیا ، این دومین طلای ایران در وزن 85 کیلوگرم.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







welcome
درباره وبلاگ

سلام محتوای این وبلاگ بیشتر نگاه انتقادی به موضاعات جامعه از جمله موضوعات مشکلات شهرهای کشور؛ ورزش مخصوصاً فوتبال و قربونش برم سیاست که پر از سوژه برای انتقاد است! امیدواریم این انتقادها به کسی بر نخوره اما اگه خورد دیگه خورده کاریش هم نمیشه کرد پس بهتره جنبتون و ببرین بالا!!!! با تشکر گروه نویسندگان دیالوگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان wellcom و آدرس dialog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 47024
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1