هیاهو در مورد حرکت رضایی و نصرتی واقعی یا کلید زدن پروژه نابودی پرسپولیس!
 

نمیخواهم از حرکات ناشایسته ی  محمد نصرتی و شیث رضایی  دفاع کنم اما واقعا" این کاری که  این دو انجام داده اند آیا از کار های بازیکن های شاهین و بازیکن ابومسلم بدتر و قبیح تر  بود؟ چرا برای این بازیکن ها احکام به این سختی صادر نشد؟  من مخالف این نیستم که نباید جریمه ها را برایشان سنگین نمیبستند  اتفاقا" معتقدم که باید جریمه ها برای جرم های اینچنینی شدید باشد اما مخالف تصمیم های دو گانه هستم ! برای یک تیم در حد ثبت در پرونده و برای دیگری مادام العمرممنوعیت رأی داده شود! اما احساس میکنم پشت پرده ی این ماجرا از حکایت نابودی پرسپولیس آب میخورد ! به راستی چه لزومی داشت که این خبر رسانه ایی شود جز آنکه همین خبرنگار 20:30 در زمان حبیب کاشانی توسط لیدرها تهدید شده بود و کینه ایی عمیق از پرسپولیس به دل داشت و همینطور علیپور و تاج که مشخص است که دلشان میخواهد سر به تن پرسپولیس نباشد وحال که میدانند پرسپولیس نیاز به آرامش دارد با این اتفاق سعی در اجرای سناریویی که سالها منتظر بهانه ایی برای اجرایش بودند توسط شیث و نصرتی به راحتی در اختیارشان گذاشته شد !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







welcome
درباره وبلاگ

سلام محتوای این وبلاگ بیشتر نگاه انتقادی به موضاعات جامعه از جمله موضوعات مشکلات شهرهای کشور؛ ورزش مخصوصاً فوتبال و قربونش برم سیاست که پر از سوژه برای انتقاد است! امیدواریم این انتقادها به کسی بر نخوره اما اگه خورد دیگه خورده کاریش هم نمیشه کرد پس بهتره جنبتون و ببرین بالا!!!! با تشکر گروه نویسندگان دیالوگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان wellcom و آدرس dialog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 47031
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1