طرح بانک خصوصی لارستان
 
سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : fazel

اگر بتوانیم  بانک خصوصی در شهر لار  با نام لارستان بزرگ دایر کنیم میتوانیم قدم بسیار بزرگی را برای آبادانی شهرمان برداریم .

همه به خوبی میدانیم که لارستانی ها به شهرشان چقدر تعصب دارند  همانطور هم میدانیم که به حمدلله وضعیت مالی لارستانی های بزرگ خوب است پس اگر ما بتوانیم مجوز یک بانک خصوصی را در لارستان اخذ کنیم مور استقبال اکثر مردم این خطه  قرار خواهد گرفت  و میتوان سرمایه  اولیه بانک را تهیه کرد!

نباید گذاشت سرمایه  این بانک به هیچ عنوان در شهر دیگری  مورد استفاده قرار گیرد  و صرفا" پولهای آن برای خود لارستان بزرگ خرج بشود . 

مثلا" اگر یک لارستانی برای ایجاد اشتغال یا هر کار دیگر  وامی میخواهد به شرطی این وام از این بانک به او تعلق خواهد گرفت که فقط در این خطه  سرمایه گذاری کند  و برای لارستان مثمر ثمرباشد. 

ایجاد این بانک چندین حسن دارد :

1) جوان لارستانی زودتر از دیگر جوانان ایرانی میتواند برای مشکلش به وام برسد .

2)درصورت ایجاد بانک : شاهد کارافرینی  زیادی در خطه لارستان بزرگ خواهیم بود .

3) این بانک میتواند عد از اشباع خود لار به دیگر با دیگر بانکهای کشور همکاری کند و حتیودر طرحها ی بزرگ کشور شرکت کند .

4) به دلیل ارتباط خوب لارستانی ها با کشورهای حوزه خلیج فارس این بانک میتواند در شهر هایی همچون دبی و کشورهای قطر و کویت هم شعبه ایی داشته باشد تا از پولهای  لارستانی های مقیم و حتی سرمایه دارهای عرب هم برای پیشرفت لارستان استفاده شود .

5)به کمک طرحهای نیمه تمام شهرداری وحتی دولت آمده که اینکار هم برای سرمایه گذاران سود خواهد داشت وهم به پیشرفت هرچه سریعتر طرحها؛ در لارستان کمک خواهد کرد !

6)و........... که میتوان با استفاده از این بانک ؛شهر خود را از لحاظ مالی تأمین کرد و هیچگونه نیازی حتی به کمک های پولی دولت نداشته باشد  وحتی در صورت همکاری تمامی لارستانی های با غیرت با استفاده از این بانک شاید لارستان به قطب اول از تمامی لحاظ  تبدیل شود .

شاید این بانک بتواند استارت تبدیل لارستان به عنوان  عروس شهرهای جهان باشد شما این طور فکر نمیکنید ؟.

لازم به ذکر است که هیئت موسسان بانک هم باید طبق اساسنامه ای باشد که مردم هم بتوانند در آن نظارت داشته باشند که این موضوع هم به موقع آن بحث خواهد شد.

مشکلات این طرح را مطرح کنید تا این طرح بتوان به شکل اجرایی در بیاید.

به امید لارستانی سرفراز و آباد 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







welcome
درباره وبلاگ

سلام محتوای این وبلاگ بیشتر نگاه انتقادی به موضاعات جامعه از جمله موضوعات مشکلات شهرهای کشور؛ ورزش مخصوصاً فوتبال و قربونش برم سیاست که پر از سوژه برای انتقاد است! امیدواریم این انتقادها به کسی بر نخوره اما اگه خورد دیگه خورده کاریش هم نمیشه کرد پس بهتره جنبتون و ببرین بالا!!!! با تشکر گروه نویسندگان دیالوگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان wellcom و آدرس dialog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 47026
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1