اینگونه پرسپولیس بهترین تیم دنیا شد!
 
جمعه 29 مهر 1390برچسب:, :: 20:49 ::  نويسنده : fazel

کاسیاس با دیدن بازی حقیقی یقه خود را جر داد و نعره کنان از فوتبال را کنارگذاشت ناظران این صحنه میگویند همانطور که کاسیاس فریاد میزد و یقه خود را میدرید میگفت حقیقی بهترین دروازه بان دنیاست من تازه فهمیدم یک بیل بیشتر توی دروازه نبودم.
شاهد دیگری از بارسلونا خبر میدهد که مسی با دیدن بازی غلامرضا رضایی خودرا در دریای بارسلونا غرق کرده ناظران میگویند او فریاد میزده من حقه غلامرضا را در دنیا خورده ام و به خاطر همین خود را به دریا می افکنم تا کمی از بار گناهانم کم شود !
همینطور از ژاوی خبر میرسد که او مدام بر سر خود میکوبد و میگوید این ممد نوری تا به حالا کجا بوده است تا من از بازی او الگو برداری کنم !
دل پیرو با دیدن بازی وحید هاشمیان از کناره گیری منصرف شد و گفت من هم مانند وحید هاشمیان میتوانم بازی کنم در حالی که عنان از کف داده بود گفت: وحید درس بزرگی در زندگی به من داد تا اینقدر کم کاری نکنم .
در حالی که کریس رونالدو چشمانش پر از اشک شده بود هق هق کنان میگفت من از بازی مهرداد اولادی در شگفتم او الان باید به جای من  در رئال بازی کند .
و از همه جالبتر عکس العمل گاردیولا بود که از اعماق جان فریاد میزد شاهدان عینی میگویند بعد از دوساعت که توانستند او را کنترل کنند از او ماجرا پرسیدند که با حالت دیوانه وار فریاد میزد این استیلی کیست که عالم همه دیوانه اوست او 4 مهاجم را داخل زمین کرد در حالی که تنها پاسور خود را بیرون کشید  خدایا این نابغه کیست؛ بگذارید من خودرا بکشم ؛من در مقابل استیلی پشه هم نیستم و اخر دوام نیاورد ودار فانی را وداع گفت اینگونه پرسپولیس به بهترین تیم دنیا تبدیل شد!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







welcome
درباره وبلاگ

سلام محتوای این وبلاگ بیشتر نگاه انتقادی به موضاعات جامعه از جمله موضوعات مشکلات شهرهای کشور؛ ورزش مخصوصاً فوتبال و قربونش برم سیاست که پر از سوژه برای انتقاد است! امیدواریم این انتقادها به کسی بر نخوره اما اگه خورد دیگه خورده کاریش هم نمیشه کرد پس بهتره جنبتون و ببرین بالا!!!! با تشکر گروه نویسندگان دیالوگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان wellcom و آدرس dialog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 47020
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1