چرا بعضی از پدر و مادر ها اینقدر کوتاه فکر هستند!
 
یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:, :: 22:34 ::  نويسنده : fazel

دختر در مسیر راه به دوستش میگفت بابام گفته اگه امسال معدلت 20 نشه از مدرسه بیرونت میارم من پول ندارم الکی خرجت کنم! حالا نمیدونم چکار کنم نه مامانم سواد داره نه بابام کسی هم نیست یادم بده؛ دلم نمیخواد از مدرسه بیرون بیام مدرسه رو خیلی دوست دارم .

باشنیدن صدای دخترک غم عالم برروی دلم سنیگنی کرد!

براستی چرا بعضی از پدر و مادرها اینقدر کوتاه فکر هستند؟!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







welcome
درباره وبلاگ

سلام محتوای این وبلاگ بیشتر نگاه انتقادی به موضاعات جامعه از جمله موضوعات مشکلات شهرهای کشور؛ ورزش مخصوصاً فوتبال و قربونش برم سیاست که پر از سوژه برای انتقاد است! امیدواریم این انتقادها به کسی بر نخوره اما اگه خورد دیگه خورده کاریش هم نمیشه کرد پس بهتره جنبتون و ببرین بالا!!!! با تشکر گروه نویسندگان دیالوگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان wellcom و آدرس dialog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 47032
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1