یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:, :: 22:34 ::  نويسنده : fazel

دختر در مسیر راه به دوستش میگفت بابام گفته اگه امسال معدلت 20 نشه از مدرسه بیرونت میارم من پول ندارم الکی خرجت کنم! حالا نمیدونم چکار کنم نه مامانم سواد داره نه بابام کسی هم نیست یادم بده؛ دلم نمیخواد از مدرسه بیرون بیام مدرسه رو خیلی دوست دارم .

باشنیدن صدای دخترک غم عالم برروی دلم سنیگنی کرد!

براستی چرا بعضی از پدر و مادرها اینقدر کوتاه فکر هستند؟!!!



با وجود برد پرسپولیس مقابل صبا واقعاً مشخص شد که حمید استیلی برای سرمربیگری پرسپولیس خیلی کوچک است!

پرسپولیس که فقط با یک گل جلوست چرا باید هر سه تعویضش را در دقیقه 70 انجام دهد و تیم را از بازیکن بازیساز خالی  و تیم را در عمل اقیم کند . اگر پرسپولیس در بازی با صبا مساوی و یا میباخت مقصرش فقط و فقط تفکر غلط و اشتباه حمید استیلی بود.!



جمعه 8 مهر 1390برچسب:, :: 15:36 ::  نويسنده : fazel

  برای اولین بار در 5 سال گذشته‌ ، عکس گواهی فوت صدام حسین دیکتاتور سابق عراق در رسانه‌های این کشور منتشر شد.

بعد از 5 سال جرأت کرده اند که  گواهی فوت صدام و نشان بدهند!

گواهی فوت صدام



8 مهر 1390برچسب:, :: 1:15 ::  نويسنده :

چقدر پرسپولیس بدبخت شده که دیگه هر کی از ننش قهر کرد میاد برای پرسپولیس کری میخونه !منظورم همین عبدلله ویسی از بس الکی بهش گفتن گاردیولا راستی راستی باورش شده که گاردیولائه! بابا هر گردی که گردو نیست حالا رفتی تیپت و شبیه گاردیولا کردی که دلیل نشد واقعاً گاردیولایی! اگه اینجوره منم  تام کروزم!



امروز ماجرایی و ازدوستم شنیدم که از خنده روده بر شدم امیدوارم بتونم خوب براتون بنویسم چون واقعاً وقتی تعریف کرد من از شدت خنده دلدرد گرفتم!

قضیه از این قرار بود که یک از دوستای این دوستم از دارو خانه که بیرون میاد چشمش به 4 تا دختر دانشجو میخوره این بابا هم از همه جا بی خبر هوس میکنه یه متلک به این دخترا بگه! از بخت بدش همین که متلک و میگه در کمال ناباوری 4 تا دختر چنان به سرش میریزن و کتکش میزنن که طرف برای اینکه خودش و نجات بده میپره داخل جوی آب و برای کتک نخوردن خودش و به غشی میزنه!!! (البته با حالت وصورت دوستم واقعاً مسخره بود) خلاصه بچه ها مواظب متلک گفتن خودتون هم باشین دختر های این زمونه خیلی فرق کردند با اون موقع ها



پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 23:38 ::  نويسنده : مدیریت وبلاگ

 

 

 

 سومین عکس روز مربوط به قهرمانی تیم والیبال ایران در بازی های آسیایی است.



پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 23:27 ::  نويسنده : مدیریت وبلاگ

والیبال ایران با قهرمانی در آسیا فوتبال را هم شرمنده ی خودش کرد !

والیبالی که شاید هزینه هایی که در  آن میشود در مقایسه با فوتبال بسیار ناچیز باشد اما توانست کار بزرگی را انجام دهد ولی فوتبال با آن خرجهایی که در آن میشود جز دلزدگی و کثیفی چیز دیگری ندارد!

ما هم از طرف خودمان این قهرمانی بزرگ را به جامعه والیبال و تمام مردم ایران تبریک عرض میکنیم و امیدواریم که این تیم به المپیک 2012 را بیابد و باز هم مایه ی غرور این ملت شود.



پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 16:45 ::  نويسنده : مدیریت وبلاگ

دومین عکس روز مربط به اینترنت ملی است که قرار از چند وقت دیگر کارش را  آغاز کند!

هنوز معلوم نیست با این اینترنت میتوان صفحه ای را باز کرد یا خیر ولی هرچه است به خاطر اینکه نقل تمام محافل شده است به عنوان عکس روز این وبلاگ انتخاب می شود!



شورای شهر ما را باش ؛ شهردار و  بنا به دلایلی که مثلاًما نمیدونیم عوض کردن ؛ بعد ملت سؤال میکنند علت تغییر شهردار چیه؟ رئیس شورا هُل میشه میگه : حقوق درخواستی شهردار از ما ماهیانه 5 میلیون بوده که ما 4میلیون و850 هزار تومان بیشتر نتونستیم بهش بدیم بهمین خاطر ایشان استعفا داد ماهم پذیرفتیم !!!!!!!

حالا خداییش شما جای ما بودین علت برکناری شهردار و قبول میکردین!!!!!!



welcome
درباره وبلاگ

سلام محتوای این وبلاگ بیشتر نگاه انتقادی به موضاعات جامعه از جمله موضوعات مشکلات شهرهای کشور؛ ورزش مخصوصاً فوتبال و قربونش برم سیاست که پر از سوژه برای انتقاد است! امیدواریم این انتقادها به کسی بر نخوره اما اگه خورد دیگه خورده کاریش هم نمیشه کرد پس بهتره جنبتون و ببرین بالا!!!! با تشکر گروه نویسندگان دیالوگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان wellcom و آدرس dialog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 47028
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1