پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 22:6 ::  نويسنده : fazel

 من تو زندگی هیچی یاد نگرفته باشم این و یاد گرفتم که اگر در زندگیت آبروی کسی و بردی مطمئن باش خدا بدتر آبروت ومیبره ! مطمئن باش !

دست اندرکاران اخبار 20:30 مواظب عاقبت کارهاتون باشین چون خدا جای حق نشسته!

چقدر با ندونم کاری هامون عده ایی و به خاطر ندونم کاری هاشون نابود کردیم در حالی که میدونستیم بهتر برخورد کنیم؛ اما درس عبرت نگرفتیم! هنوز قضیه زهرا امیر ابراهیمی و یادمون نرفته که چطور دختر بیچاره رو برای اینکه  یه چند وقتی تیتر روزنامه هامون جنجالی بشه یا به امیال نفسانیمون برسیم از زندگی ساقط کردیم وحال نوبت این دو بازیکنه ؟!



پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 21:19 ::  نويسنده : fazel

به سلامتی‌ اون دختری که وقتی‌ تو خیابون یه لکسوز واسش بوق میزنه بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه 730 هم
داشته باشی‌... چرخ پراید عشقمم نیستی!!!

به سلامتی همه ی اونایی که مارو همین جوری که هستیم دوس دارن وگرنه بهتر از ما رو که همه دوس دارن….

آمریکایی ها تو فکر اینن که کی برن مریخ... ما ایرانی ها نهایت فکرمون اینه که کی بریم تایلند !
سلامتی ماایرانیا

سلامتی پاک کن که به خاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک میکنه….

یکی از ترس ناک ترین جملات دوران مدرسه ،این بود که :
"یه برگه از کیفتون بیارید بیرون"
به سلامتیه بچه مدرسه ای ها

بسلامتی بی ارزش ترین پول دنیا "تومن" چون هم تو هستی توش، هم من

به سلامتی اونایی که اگه صد لایه ایزوگامشون هم بکنن بازم معرفت ازشون چیکه میکنه...

سلامتي اونايي كه دوسشون داريم و نميفهمن ... آخرشم دق ميدن مارو

صلامتی همه کلاس اولی ها که تازه امسال یاد میگیرن سلامتی درسته نه صلامتی!

به سلامتی مهره های تخته نرد که تا وقتی رفیقشون تو حبس حریف به احترامش بازی نمی کن....

سلامتیه دوست نازنینی که گفت: قبر منو خیلی بزرگ بسازین.... چون یه دنیا ارزو با خودم به گور میبرم.....!

 به سلامتی کسی که بهش زنگ میزنی.....خوابه....ولی واسه این که دلت رو نشکنه میگه:خوب شد زنگ زدی....باید بیدار میشدم.

به سلامتي آر دي...نه به خاطر موتور پيکانش.... به خاطره اينکه تو حسرت پژو ِ ...!

سلامتی پسر بچه های قدیم که پشت لبشونو با ذغال سیاه می کردن که شبیه باباهاشون شن.نه مث جوونای امروز ابروهاشونو نازک می کنن که شبیه ماماناشون شن.

به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره....
 



یک بیمار ظهردیروزدر حوالی خیابان شریعتی، خیابان یخچال از سوی عوامل بیمارستان شهید مطهری رها سازی شد و اورژانس نیز به این بیمار رها شده خدمات لازم را ارائه نکرد. محسن قربانی که بر اثر سوختگی در سوم آبان ماه به بیمارستان شهید مطهری منتقل شده بود، ظهر امروز در یکی از خیابان های تهران رها سازی شد. بر اساس این گزارش، بیمار مذکور که بر اثر آتش گرفتن بخاری منزلش در حوالی تجریش دچار سوختگی شده بود به بیمارستان شهید مطهری منتقل شد ولی با توجه به سوختگی مادرش و انتقال او به شهرستان، کسی را در خانه مخروبه اش نداشت. این بیمار ظهر امروز در حوالی خیابان شریعتی، خیابان یخچال از سوی عوامل بیمارستان شهید مطهری رها سازی شد و اورژانس نیز به این بیمار رها شده خدمات لازم را ارائه نکرد. 



سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, :: 16:31 ::  نويسنده : fazel

عکس 



نمیخواهم از حرکات ناشایسته ی  محمد نصرتی و شیث رضایی  دفاع کنم اما واقعا" این کاری که  این دو انجام داده اند آیا از کار های بازیکن های شاهین و بازیکن ابومسلم بدتر و قبیح تر  بود؟ چرا برای این بازیکن ها احکام به این سختی صادر نشد؟  من مخالف این نیستم که نباید جریمه ها را برایشان سنگین نمیبستند  اتفاقا" معتقدم که باید جریمه ها برای جرم های اینچنینی شدید باشد اما مخالف تصمیم های دو گانه هستم ! برای یک تیم در حد ثبت در پرونده و برای دیگری مادام العمرممنوعیت رأی داده شود! اما احساس میکنم پشت پرده ی این ماجرا از حکایت نابودی پرسپولیس آب میخورد ! به راستی چه لزومی داشت که این خبر رسانه ایی شود جز آنکه همین خبرنگار 20:30 در زمان حبیب کاشانی توسط لیدرها تهدید شده بود و کینه ایی عمیق از پرسپولیس به دل داشت و همینطور علیپور و تاج که مشخص است که دلشان میخواهد سر به تن پرسپولیس نباشد وحال که میدانند پرسپولیس نیاز به آرامش دارد با این اتفاق سعی در اجرای سناریویی که سالها منتظر بهانه ایی برای اجرایش بودند توسط شیث و نصرتی به راحتی در اختیارشان گذاشته شد !



یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, :: 19:24 ::  نويسنده : fazel

تآسف 



هواپيماي بويينگ 727 هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران درمسير مسكو-تهران درهنگام فرودبا وجود باز نشدن ارابه جلوي هواپيما ،با مهارت خلبان (كاپيتان هوشنگ شهبازي) به سلامت به زمين نسشت. هواپيماي پرواز 742 مسكو-تهران قراربود درساعت 15:20 درفرودگاه امام فرود آيد كه خلبان هنگام باز كردن ارابه هاي فرود، متوجه مشكل در چرخ جلوي هواپيما شد و علي رغم اجراي دستور المعل هاي مربوطه چرخ باز نگرديد .لذا براساس رعايت ايمني بلافاصله مشكل به مسوولان اعلام مي گردد.سرانجام هواپيما با مهيا شدن شرايط فرود در فرودگاه مهرآباد تهران وهمكاري مسوولان فرودگاه ،با تسلط وتبحر خلبان ، درساعت 16:00 به سلامت درباند فرودگاه مهرآباد فرود آمد. اين هواپيماداراي 94 مسافرو 19 خدمه پرواز بوده كه همگي بعد از فرود ،هواپيما را به سلامت ترك نمودند. 



سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, :: 19:14 ::  نويسنده : fazel

گاهی در میان کامنت‌ها هم می‌شود به سوژه رسید. هموطن خوش‌ذوقی برای یکی از اخبار مربوط به کشته شدن قذافی کامنتی قریب به این مضمون گذاشته بود که: قذافی رو بی‌خیال، محافظاش چی شدن؟
همین ماجرا من را به فکر انداخت تا سیاهه‌ای از گمشدگان تهیه کنم:
***
تعدادی از محافظان قذافی که همگی زنان جوان بودند گم شده‌‌اند. از یابندگان تقاضا می‌شود شماره تلفن ما را به آنها بدهند تا همگی از نگرانی در بیاییم.
(گروهی از انقلابیون جوان و مجرد لیبی)
***
یک عدد لیست مهم و گره‌گشای انتخاباتی حاوی اسامی «مفسدان اقتصادی» که در جیب کاپشن رئیس جمهور بوده، گم شده. از یابنده تقاضا می‌شود تا پیش از انتخابات مهم مجلس آن را بیاورد و مژدگانی کلان دریافت کند.
(صادق محصولی؛ سرمایه‌گذار و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری)
***
مادر اینجانب سال‌هاست که گم شده. لطفاً پیدایش کنید.
(هاچ، زنبور عسل)
***
شخصی موسوم به «بن‌لادن» از دوستان و بستگان سببی اینجانب مفقود شده است.
(جرج دبلیو بوش)
***
مجسمه‌های اینجانبان گم شده است. آخه چرا؟
(شهریار، صنیع‌خاتم، ستارخان، باقرخان، مادر و فرزند و …)
***
مبلغ ۳۰۰۰ میلیارد تومان پیدا شده. صاحب آن با ارائه نشانی می‌تواند پولش را دریافت کند.
(گروه امیر منصورآریا)
***
مدتی است که از پرونده بنده خبری نیست. از یابنده تقاضا می‌شود آن را گم وگور کند. با تشکر.
(شهرام جزایری)
***
حلقه اینجانب گم شده. آبرویم در خطر است. از یابنده تقاضا می‌کنم آن را به همه نشان بدهد تا آبروی یک نامسلمان حفظ شود.
(چارلز داروین)
***
قاتل اینجانب مفقود است. لطفاً پیدایش کنید. به یابنده عوض مژدگانی، ضربه نهایی استاد را یاد می‌دهم.
(بروس‌لی)
***
نورِ جان در ظلمت آباد بدن گم کرده‌ام
آه از این یوسف که من در پیرهن گم کرده‌ام
(بیدل دهلوی)
***
برادر اینجانب موسوم به «نمکی» که دارای اختلال حواس می‌باشد و شباهت زیادی نیز به آقای «مهدی فخیم‌زاده» دارد، گم شده است. به یابنده یک CD فیلم «مسافران مهتاب» تقدیم می‌شود.
(سلیمان برادر جویای کار «نمکی»)
***
قاتل کندی گم شده. به یک قاتل نیازمندیم.
(کاخ سفید)
***
حقیقت گم‌ شده است. از یابنده تقاضا دارم آن را حفظ کند.


 



سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : fazel

اگر بتوانیم  بانک خصوصی در شهر لار  با نام لارستان بزرگ دایر کنیم میتوانیم قدم بسیار بزرگی را برای آبادانی شهرمان برداریم .

همه به خوبی میدانیم که لارستانی ها به شهرشان چقدر تعصب دارند  همانطور هم میدانیم که به حمدلله وضعیت مالی لارستانی های بزرگ خوب است پس اگر ما بتوانیم مجوز یک بانک خصوصی را در لارستان اخذ کنیم مور استقبال اکثر مردم این خطه  قرار خواهد گرفت  و میتوان سرمایه  اولیه بانک را تهیه کرد!

نباید گذاشت سرمایه  این بانک به هیچ عنوان در شهر دیگری  مورد استفاده قرار گیرد  و صرفا" پولهای آن برای خود لارستان بزرگ خرج بشود . 

مثلا" اگر یک لارستانی برای ایجاد اشتغال یا هر کار دیگر  وامی میخواهد به شرطی این وام از این بانک به او تعلق خواهد گرفت که فقط در این خطه  سرمایه گذاری کند  و برای لارستان مثمر ثمرباشد. 

ایجاد این بانک چندین حسن دارد :

1) جوان لارستانی زودتر از دیگر جوانان ایرانی میتواند برای مشکلش به وام برسد .

2)درصورت ایجاد بانک : شاهد کارافرینی  زیادی در خطه لارستان بزرگ خواهیم بود .

3) این بانک میتواند عد از اشباع خود لار به دیگر با دیگر بانکهای کشور همکاری کند و حتیودر طرحها ی بزرگ کشور شرکت کند .

4) به دلیل ارتباط خوب لارستانی ها با کشورهای حوزه خلیج فارس این بانک میتواند در شهر هایی همچون دبی و کشورهای قطر و کویت هم شعبه ایی داشته باشد تا از پولهای  لارستانی های مقیم و حتی سرمایه دارهای عرب هم برای پیشرفت لارستان استفاده شود .

5)به کمک طرحهای نیمه تمام شهرداری وحتی دولت آمده که اینکار هم برای سرمایه گذاران سود خواهد داشت وهم به پیشرفت هرچه سریعتر طرحها؛ در لارستان کمک خواهد کرد !

6)و........... که میتوان با استفاده از این بانک ؛شهر خود را از لحاظ مالی تأمین کرد و هیچگونه نیازی حتی به کمک های پولی دولت نداشته باشد  وحتی در صورت همکاری تمامی لارستانی های با غیرت با استفاده از این بانک شاید لارستان به قطب اول از تمامی لحاظ  تبدیل شود .

شاید این بانک بتواند استارت تبدیل لارستان به عنوان  عروس شهرهای جهان باشد شما این طور فکر نمیکنید ؟.

لازم به ذکر است که هیئت موسسان بانک هم باید طبق اساسنامه ای باشد که مردم هم بتوانند در آن نظارت داشته باشند که این موضوع هم به موقع آن بحث خواهد شد.

مشکلات این طرح را مطرح کنید تا این طرح بتوان به شکل اجرایی در بیاید.

به امید لارستانی سرفراز و آباد 



سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, :: 13:43 ::  نويسنده : fazel

ایسنا نوشت:
مردی با تصور داشتن ارتباط نامشروع، همسر دانشجوی خود را با ضربات متعدد چاقو در کلاس درس و در حضور استاد و دانشجویان زخمی و روانه بیمارستان کرد.
‌دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اعلام این خبر افزود: فردی با هویت «محمد» با ورود به یکی از کلاس‌های درس آموزشکده «سما» وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، همسر دانشجوی خود را با هویت «فاطمه» با ضربات متعدد چاقو، زخمی و در حالی که قصد فرار داشته، توسط دانشجویان محاصره و بعد از خودزنی دستگیر می‌شود.
یدالله موحّد افزود: حسب اعلام پزشکان، فاطمه به علت اصابت چاقو به نخاع از ناحیه دو پا فلج شده و به علت جراحات وارده در کما به سر می برد. وی یادآور شد: «فاطمه» قبل از رفتن به کما از عقد چهارماهه خود با «محمد» خبرداده و گفته که دو ماه است به علت اختلافات پیش آمده قصد جدایی از او را داشته است.
دادستان کرمان از ارجاع پرونده به شعبه هفتم بازپرسی خبرداد و گفت: «محمد» به اتهام ایراد جرح عمدی با چاقو و اخلال در نظم دانشگاه از طریق جنجال و هیاهو با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است. موحد خاطر نشان کرد: متهم نیز دانشجو است و ارتباط و زندگی مشترک نیز در دوران دانشجویی آغاز شده است.
 



welcome
درباره وبلاگ

سلام محتوای این وبلاگ بیشتر نگاه انتقادی به موضاعات جامعه از جمله موضوعات مشکلات شهرهای کشور؛ ورزش مخصوصاً فوتبال و قربونش برم سیاست که پر از سوژه برای انتقاد است! امیدواریم این انتقادها به کسی بر نخوره اما اگه خورد دیگه خورده کاریش هم نمیشه کرد پس بهتره جنبتون و ببرین بالا!!!! با تشکر گروه نویسندگان دیالوگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان wellcom و آدرس dialog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 46999
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1