وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک بر خلاف قول قبلی به فرودگاه نرفتند.

به گزارش خبرآنلاین؛ درحالی که اعلام شده بود برای استقبال از قهرمانان وزنه برداری ، هم وزیر ورزش و هم رئیس کمیته ملی المپیک به فرودگاه می روند اما وقتی ساعت 4 بامداد سه شنبه کاروان افتخارآفرین وزنه برداری در میان استقبال پرشپور مردم وارد فرودگاه امام خمینی شد ، این دو در فرودگاه حضور نداشتند و اعلام شد افشارزاده و رسولی نژاد به نمایندگی از دو رئیس به فرودگاه رفته اند. شاید دیری وقت پرواز باعث شده تا این دو خواب مانده باشند.

به جای این دو اما استاندار مازندران در فرودگاه بود و حتی برای لحظه ای از بهداد سلیمی جدا نشد و همه جا کنار او بود . حتی بیشتر از همسر و پدر بهداد.

نکته جالب توجه ، حضور مردم در کنار خانواده های ورزشکاران بود برای استقبال از افتخارآفرینان وزنه برداری کشور.
 



سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : fazel

چه شده کسانی که دم از سیاست در فوتبال می زدند ، لال شده اند؟ خبرنگارانمان را راه ندادند ، پرچممان را آتش زدند ، هنگام پخش سرود ملی کشورمان آواز خواندند و رقصیدند ، پرچم عربستان به استادیوم بردند و ... دیگر باید چه می کردند که نکردند؟! 

 

عکس1

عکس 2

این افتخار آنهاییست که همچنان از عربهای خر بحرین حمایت میکنند!



دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, :: 1:15 ::  نويسنده : fazel

تبریک به بهداد سلیمی  دلاور مرد ایران برای زدن رکورد یکضرب  جهان ! دمت گرم داداش به امید زدن رکورد دوضرب جهان.



رکورد وزنه برداری سنگین وزن جهان توسط بهداد سلیمی با 214 کیلوگرم دریک ضرب شکسته شد. به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از پاریس، بهداد سلیمی در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان در حرکت سوم خود وزنهٔ ۲۱۴ کیلوگرم را بالای سر برد و رکورد پیشین را که با ۲۱۳ کیلوگرم در اختیار رضازاده بود، ترقی بخشید. سلیمی در نوبت‌ اول وزنهٔ ۲۰۱ کیلوگرم را بالای سر برد و با توجه به کنار رفتن سایر رقبا طلایش را قطعی کرد. در نوبت دوم سلیمی وزنهٔ ۲۰۹ را بالای سر برد و در حرکت سوم برای شکستن رکورد جهان اقدام کرد و توانست وزنهٔ ۲۱۴ کیلوگرمی را بالای سر ببرد. سجاد انوشیروانی در این وزن مدال برنز گرفت.با کسب ۲ مدال فوق سنگین وزنه برداری، ایران برای نخستین بار سوم جهان شد. 



یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, :: 22:54 ::  نويسنده : fazel

در حالي كه احمد رضايي (پسر محسن رضایی) در هتل گلورياي دبي در طبقه 18 اتاق 23 اقامت داشته به طرز مشكوكي در گذشته است . 



نماینده دسته 85 کیلوگرم کشورمان با مجموع 382 کیلوگرم به عنوان قهرمانی هفتاد و نهمین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان دست یافت.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین؛ دیدار دسته 85 کیلوگرم رقابتهای جهانی پاریس دقایقی پیش با قهرمانی کیانوش رستمی نماینده شایسته کشورمان به پایان رسید.
رستمی که در یکضرب با مهار وزنه 173 کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود ، در دو ضرب هم توانست با بالای سر بردن وزنه 209 کیلوگرمی ضمن کسب مدال طلای دوضرب به مدال طلای مجموع هم دست یابد.
او در اولین حرکت دوضرب وزنه 209 کیلوگرمی را مهار کرد و با مهار همین وزنه مدال طلای خود را قطعی کرد. و در دو حرکت بعدی دوضرب برای شکستن رکورد جهان به مصاف وزنه 219 کیلوگرمی رفت که نتوانست به این مهم دست یابد و با همان رکورد 209 کیلوگرمی و مدال طلا کار خود را به اتمام رساند.
در این دسته نماینده فرانسه با مجموع 378 کیلوگرم دوم شد و وزنه بردار لسهتان هم با مجموع 376 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. بعد از شاهین نصیری نیا ، این دومین طلای ایران در وزن 85 کیلوگرم.
 



هواپیمای ایران ایر که قرار بود ساعت 13:10 به وقت کوآلامپور به مقصد تهران حرکت کند در فرودگاه کوآلامپور زمین گیر شد.

به گزارش خبرآنلاین، چند دقیقه پیش از پرواز و زمانی که مسافران در هواپیما نشسته و منتظر پرواز بودند، ناگهان یکی از مسافران متوجه نشت مشهود بنزین از یکی از بال های هواپیما می شود و این مساله را با ناباوری به مهمانداران منتقل می کند، مهمانداران با دیدن این وضعیت، خلبان را در جریان می گذارند و با تایید صحت این مشکل، پرواز لغو می شود و تا لحظه تنظیم این خبر( ساعت 16 به وقت کوآلالامپور - 11:30 به وقت تهران) همچنان مسافران در هواپیما در انتظار پرواز نشسته اند و خلبان و مسوولان پرواز هم از دادن هرگونه پاسخ و توضیح خودداری می کند.

اینکه چنین نقص فنی مشهودی که می توانست پرواز 841 ایران ایر را با فاجعه ای بزرگ رو به رو کند چگونه از چشم مهندسان فنی پرواز دور مانده است و چگونه یک مسافر این نقص را لحظاتی پیش از پرواز کشف کرد، سوالات بی جوابی است که مسلما مسوولان ایران ایر به راحتی نخواند توانست پاسخگوی آن باشند.

این پرواز پس از سه ساعت تاخیر در ساعت 12 به وقت تهران ( 16:30 به وقت محلی) کوآلالامپور را به مقصد تهران ترک کرد.
 



دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 8:45 ::  نويسنده : fazel

از شب گذشته سیدعلیرضا صدر فرزند سیدشهاب​الدین صدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مفقود شده است. براساس برخی شنیده ها سیدعلیرضا صدر فرزند شهاب الدین صدر نایب رییس مجلس شورای اسلامی ربوده شده است. خانواده دکتر صدر در گفت و گو با خبر آنلاین خبر ربایش وی را تایید نکردند اما گفتند که از شب گذشته هیچ گونه تماسی با فرزندشان نداشته اند. گفتنی است منابع قضایی و انتظامی هم خبر بازداشت وی را تایید نکرده اند. علیرضا صدر پزشک است.وی متاهل و دارای یک فرزند است. 



مدارک ثبتی دولت کانادا نشان می دهد که محمود خاوری یک هفته پس از این که به کانادا گریخته خاته 3 ملیون دلاری را به قیمت دو دلار به دخترش پرندیس خاوری منتقل کرده است. (پرندیس خاوری همان خانمی است که خبرنگار بی بی سی فارسی رو از حیاط خانه بیرون کرده و حاضر به پاسخگویی نبود). قابل ذکر است که وام بانکی اين ملک پيش از فروش به طور کامل توسط خاوری و همسرش پرداخت شده است. مبلغ اين وام يک و نيم ميليون دلار بوده است. همچنین یک منزل 660 هزار دلاریه دیگر هم به اسم حاجیه خانوم بانوی محترمه و مکرمه ماندانا خليلی شورينی همسر آقای خاوری هست. 



جمعه 13 آبان 1390برچسب:, :: 10:5 ::  نويسنده : fazel

نمیدانم چرا وقتی حکمی که رویانیان ساعتی پیش در برنامه ی ورزش و مردم در ارتباط با نصرتی و شیث رضایی اعلام کرد بدجوری دلم گرفت .! خواستم بگم حکم خیلی سنگینه اما دیدم جرم هم خیلی سنگینه !خواستم بگم اشتباه کردند یه اینبار ببخشنشون دیدم  آخه شیث باراولش نبوده که بخوان باز ببخشنش!

 اماهرچی هست این حکم مخصوصاً برای شیث خیلی سنگینه و به قول پروین ممکنه یه اکبر محمدی دیگه  با دست خودمون درست کنیم البته با شناختی که از شیث داریم بعید هم نیست!

 واقعاً نمیدونم اما کاش حکمی داده بشه که لااقل بعدها خودمون پشیمون از دادنش ندونیم !



welcome
درباره وبلاگ

سلام محتوای این وبلاگ بیشتر نگاه انتقادی به موضاعات جامعه از جمله موضوعات مشکلات شهرهای کشور؛ ورزش مخصوصاً فوتبال و قربونش برم سیاست که پر از سوژه برای انتقاد است! امیدواریم این انتقادها به کسی بر نخوره اما اگه خورد دیگه خورده کاریش هم نمیشه کرد پس بهتره جنبتون و ببرین بالا!!!! با تشکر گروه نویسندگان دیالوگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان wellcom و آدرس dialog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 46996
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1